Mielipide: Rollaattori riski bussissa
Fölin busseissa invapaikoilla on aina terveet ja kassi toisella istuimella. Invamerkki on oikealla mutta pitäisi varmaan laittaa istuinten takaosaan se merkki jos se paremmin havaittaisiin.
Kuskit eivät koskaan odota että pääsee istumaan ja vähän väliä kuulee kaatumista. Rollaattorilla maksaa vain Turussa ja Helsingissä. Monet sanovat joilla rollaattori, että on mahdotonta kulkea Fölillä. Kuskeilta kuulee että palautteita tulee niin paljon, että niitä ei edes käsitellä.
Kirveellä töitä













