16-metrinen ruokatori S-market Manhattanin uutuus
S-market Manhattan avattiin torstaina poikkeuksellisiin oloihin.
– Asiakkaat ovat odottaneet S-market Manhattanin avausta jo pitkään. Uusi, edullisen hintatason tarjoava ja ympärivuorokauden palveleva kauppa ruoan verkkokaupan noutopisteineen tuo vaihtoehtoja ja väljyyttä asiointiin. Koronatilanteesta johtuen avajaishulinoita ei nyt nähdä, mutta Manhattanin avauskahvit juodaan kyllä myöhemmin, toteaa kenttäpäällikkö Mika Aaltonen Turun Osuuskaupasta.
S-market Manhattan edustaa S-ryhmän uutta S-market-konseptia, joka toteutetaan Suomen kaikissa S-marketeissa parin seuraavan vuoden sisällä. Myymälään on tuotu S-marketin uusi ilme, energiatehokkaampi kalusto ja paikkakuntalaisten toivomia palveluita.
Kaupassa on myyntipinta-alaa yli 2 000 neliötä. Valikoima on yli 16 000 tuotetta.
S-market Manhattan keräsi asiakkailta toiveita uuteen myymälään. Kaupassa on 16 metriä pitkä ruokatori, jossa on valikoima tuoretta kalaa ja lihaa. Hedelmä- ja vihannesosaston monipuolisuuteen ja tuoreuteen on panostettu.
Uutuuksia ovat Itsudemon paikan päällä valmistamat sushit, Fire Wokin aasialaisittain höystetyt wokit, Kulman Keittiön kotiruoka sekä italialaistyyppiset herkkujäätelöt, Fazerin myymäläleipomo, Huhtamarkkinoinnin juustotiski.
– Halusimme laittaa myymälän paremmaksi yhdessä asiakkaidemme kanssa. Olemmekin todella iloisia, että saimme yli tuhat toivetta myymälää koskien ja pääsimme osan niistä toteuttamaan. Henkilökohtaisesti olen eniten ylpeä henkilökunnastamme, joka on ollut täysillä mukana uuden rakentamisessa ja palaa halusta päästä esittelemään myymälää asiakkaillemme, iloitsee marketpäällikkö Liisa Vainikainen S-market Manhattanilta.
S-market Manhattan työllistää 30 henkeä. Kaupan palvelutarjontaa täydentävät samasta kiinteistöstä löytyvät Alko, apteekki, kahvila, parturi-kampaamo ja SmartPost.
Aamuset-kaupunkimedia (AKM)



















