Panic Marketingin verkkosivuasiakkaat Louhokselle
Louhos Group Oy on ostanut Panic Marketing Oy:n verkkosivujen ylläpitoliiketoiminnan. Liiketoimintakaupan mukana ei siirry henkilöstöä, vaan Louhos on jo ottanut haltuun Panicin verkkopalveluiden ylläpidon. Siirtyviä ylläpitoasiakkaita oli reilut 40 yritystä.
Panic Marketing jatkaa liiketoimintaansa fokusoituen muun muassa osallistavien kampanjoiden ja videoiden tekemiseen sekä erikoistuen kampanja- ja messupelien kehittämiseen.
– Olemme todella iloisia, että löysimme ylläpitoasiakkaillemme luotettavan uuden kodin, jossa heistä pidetään taatusti hyvää huolta, Panic Marketingin Senior Advisor Mikko Rantanen sanoo tiedotteessa.
– Lähdimme jo heti heinäkuusta alkaen tekemään parannuksia näiden siirtyneiden sivustojen konepellin alle eli palvelinympäristöön ja sivujen toimintavarmuuteen. Laadukas verkkosivujen ylläpito ja sivustojen ketterä kehittäminen on Louhoksen palvelustrategian kivijalka. Yhdistettynä tuloksellisen digimarkkinoinnin monipuoliseen toteuttamiseen olemme monille PK-yrityksille merkittävä kumppani, Louhoksen toimitusjohtaja Iiro Junnila arvioi.
Kauppa oli kesän aikana toinen Louhoksen tekemä strateginen kasvutoimenpide. Nimet lyötiin papereihin samoihin aikoihin, kun Louhos osti porilaisen mainostoimisto Framill Oy:n liiketoiminnan.
Vaikka markkinat ovat olleet hieman uniset markkinointitoimistoille, niin Louhos on saanut pidettyä liiketoiminnan orgaanisessakin kasvussa.
– Strategiamme mukaisesti haemme kasvua lähitulevaisuudessa sekä oman myynnin, asiakkuudenhoidon ja tuotannon hallitulla kasvulla että liiketoimintakaupoilla ydinosaamistamme vahvistaen ja PK-yritysasiakkaiden määrää kasvattaen. Haluamme myös olla luotettava ja takuuvarma verkkosivujen ylläpidon ja digimainonnan kumppani viestintä- ja mainostoimistoille, Junnila visioi.
Louhos Group Oy on perustettu vuonna 2016. Pääkonttori on Turussa, lisäksi toimistoja on Helsingissä ja Porissa.
Liikevaihto oli viime vuonna noin 2,1 miljoonaa euroa. Yrittäjinä ovat Iiro Junnila, Juhani Koskinen ja Petteri Poukka. Vakituisia työntekijöitä on yhteensä 27.
Aamuset-kaupunkimedia (AKM)


















